Svetainės naršyklės saugos parametrai

Norint užsisakyti iš Bonumed.lt elektroninės parduotuvės, Jūsų interneto naršyklėje turi būti įjungti slapukai! Slapukai naudojami palaikyti kliento sesijos būseną serverio pusėje. Pavyzdžiui, elektroninės parduotuvės programinė įranga naudoja slapukus, kad atsimintų, kas buvo pridėta prie Jūsų pirkinių krepšelio. Jei Jūsų interneto naršyklėje slapukai neleidžiami, gali atsitikti taip, kad produktų nebus galima pridėti prie pirkinių krepšelio.

Duomenų srautas tarp kliento ir bonumed.lt internetinės aplinkos yra apsaugotas SSL (Secure Socket Layer security protocol) ryšiu, kuris neleidžia trečiosioms šalims perimti duomenų.

Prekių užsakymas

Norėdami užsisakyti Bonumed.lt produktus, pasirinkite tinkamus produktus ir įdėkite juos į pirkinių krepšelį spustelėdami laukelį, pasirenkant norimą kiekį, paspausti „Į krepšelį“. Baigę rinktis produktus, atidarykite pirkinių krepšelį spustelėdami raudoną langelį, esantį dešinėje, kuriame parašyta „peržiūrėti krepšelį“.

Norėdami užbaigti užsakymą, patikrinkite savo krepšelyje esančius produktus ir patikslinkite kiekius. Jei norite pakeisti kiekį, perrašykite numerį mažame langelyje ir spustelėkite „atnaujinti krepšelį“. Jei norite išimti gaminį, paspauskite pilką kryžių kairėje pusėje.

Nuolaidos kupono panaudojimas

Jei jums buvo suteiktas nuolaidos kodas, įveskite jį į „kupono“ laukelį, spustelėkite mygtuką „Taikyti kuponą“ ir įsitikinkite, kad produktai, kuriems turėjo būti taikoma nuolaida, turi mažesnę kainą.

Norėdami užbaigti pirkimą, spustelėkite mygtuką „Pirkti“. Užpildykite reikiamus laukus puslapyje „Mano užsakymas“ ir patvirtinkite užsakymą spustelėdami „Pateikti užsakymą“. Patvirtinus užsakymą, Jūsų nurodytu el.pašto adresu bus išsiųstas patvirtinantis el.laiškas apie gaminius. Pradėkite mokėjimą.

Visi UAB Goodpooint platinami produktai yra autorizuoti, notifikuoti atitinkamų tarnybų Lietuvoje.

Atsiskaitymo būdai

Bonumed.lt elektroninėje parduotuvėje atsiskaitydami už prekes, būsite nukreipti į Paysera sistemą ir galėsite išsirinkti Jums patogiausią variantą.

Prekių pristatymas

Nurodytu adresu visoje Lietuvoje:

Perkant už 30€ ir daugiau – PRISTATYMAS NEMOKAMAS

Perkant iki 30€, pristatymo kaina:

  • DPD paštomatai, DPD kurjeris į namus – 4,99€

Užsakymą, patvirtintą darbo dieną iki 13val., išsiunčiame tą pačią dieną. Prekės yra pristatomos per 3 darbo dienas, priklausomai nuo pasirinkto pristatymo būdo.

Dėl pristatymo į kitas Europos šalis, pristatymo su DPD kurjeriu kainos:

SVARBU! Jei užsakymo suma 99 EUR* ir daugiau – PRISTATYMAS NEMOKAMAS!

*-mažesni užsakymai nevykdomi.

Grąžinimai ir skundai

Skundų pateikimas ir reikalavimų neatitinkančių gaminių grąžinimas.

UAB Goodpoint yra atsakinga už produktus, kurie parduodami Bonumed.lt elektroninėje parduotuvėje. Skundai turi būti pateikti per 7 dienas nuo prekių gavimo dienos. Kilus klausimams ar problemoms, praneškite mums el.paštu info@bonumed.lt.

Jei prekė neatitinka reikalavimų ar kokybės, Pirkėjas turi teisę reikalauti, kad ji būtų pakeista kitu kokybišku gaminiu. Jei produktas iki to laiko buvo išparduotas, pinigus grąžinsime. Visas siuntimo išlaidas, patirtas pakeitus produktus, padengs UAB Goodpoint. Gražinimo adresas: (UAB Logistas LT), Taikos pr. 98, LT-51176 Kaunas, Lietuva.

UAB Goodpoint garantuoja, kad gausite produktus, kurie buvo užsakyti ir už kuriuos sumokėta. Jei dėl tam tikrų nenumatytų aplinkybių būtų vėluojama įvykdyti užsakymą, Pirkėjas apie tai bus informuotas el.paštu arba telefonu.

Sandorio atšaukimo ir pinigų grąžinimo tvarka

Pirkėjui nutraukus pirkimo–pardavimo sutartį (dėl netinkamos prekės kokybės):

1) Pirkėjas turi grąžinti Pardavėjui prekę pardavėjo sąskaita;

2) Pardavėjas, gavęs sugrąžintą prekę arba Pirkėjui pateiktus įrodymus, kad prekė buvo išsiųsta nekokybiška, turi ne vėliau kaip per 14 dienų grąžinti Pirkėjui už prekę sumokėtą kainą, įskaitant Pirkėjo apmokėtas prekių pristatymo išlaidas.

3) Pirkėjas privalo pateikti galimai netinkamos kokybės prekės atveju prekės pirkimą patvirtinantį dokumentą ar jo kopiją, pakuotę (jei yra).

Jei nusprendėte grąžinti/pakeisti prekę, susisiekite su mumis elektroniniu paštu uzsakymai@bonumed.lt ir informuokite apie ketinimą grąžinti prekę nurodę užsakymo numerį. Atsiųsime Jums grąžinimo formą. Tinkamai supakuotą ir sukomplektuotą prekę išsiųskite į mūsų sandėlį: (UAB Logistas LT), Taikos pr. 98, LT-51176 Kaunas, Lietuva.

SVARBU: prekę, kurią norima grąžinti, būtina saugiai supakuoti, kad siuntimo metu ji nebūtų pažeista. Prekė pakuojama į dėžutę arba plastikinį maišą ar plėvelę. Jei prekė bus pažeista siuntimo metu, deja, bet jos priimti negalėsime.

Pardavėjas, gavęs sugrąžintą prekę arba Pirkėjui pateikus įrodymus, kad prekė buvo išsiųsta, nedelsdamas, bet ne vėliau kaip per 14 dienų.
Gavus grąžintą prekę ir įvertinus jos kokybę, pardavėjas per 14 dienų nuo raštiško pranešimo apie pirkimo – pardavimo sutarties atsisakymą gavimo, grąžina pirkėjui pinigus už prekę ir jos pristatymo išlaidas. Jei grąžinama tik dalis pirktų prekių, pristatymo išlaidos negrąžinamos.
Pardavėjas grąžina Pirkėjui už prekę sumokėta kainą, įskaitant Pirkėjo apmokėtas prekių pristatymo išlaidas.

Įprasta tvarka, Pardavėjas perveda grąžinamas sumas į Pirkėjo nurodytą banko sąskaitą bet kuriame Lietuvos Respublikoje veikiančiame banke.
Pirkėjas atsako už Prekės vertės sumažėjimą, jei grąžinama Prekė ar jos pakuotė yra sugadinta, Prekė yra praradusi prekinę išvaizdą (pažeistos etiketės, apsauginės plėvelės ir kt.), Prekė buvo naudota, Prekė yra be autentiškų etikečių, apsauginių maišelių bei be tų pačių priedų, su kuriais ir buvo parduota, Prekė yra netvarkingoje ir/ar neoriginalioje pakuotėje (be instrukcijos ir garantinio talono, jei jie buvo pristatyti su Preke), kitokios sudėties, nei Pirkėjo buvo įsigyta, negrąžintos perduotos Pirkėjui kartu su Preke Dovanos, Prekės aksesuarai ar priedai. Grąžinant būtina pateikti PVM sąskaitą faktūrą arba kasos aparato kvitą, arba kitą Prekės pirkimą̨–pardavimą̨ iš̌ Pardavėjo patvirtinantį dokumentą̨ (pvz.: mokėjimo kortelės sąskaitos išrašą) ir užsakymo numerį (Rekomenduojama dokumentus pateikti popieriniame formate).
Už grąžinamos prekės komplektaciją atsako Pirkėjas. Jei prekė nesukomplektuota ir (ar) kartu negrąžinamos Pirkėjo įsigytos Dovanos, pardavėjas nepriima grąžinamos prekės.

Ginčų sprendimo sąlygos.

Visi ginčai, nesutarimai ar reikalavimai, kylantys dėl Pardavėjo ir Pirkėjo bendradarbiavimo arba su juo susiję, kurių negalima išspręsti Pardavėjo ir Pirkėjo derybomis per 14 dienų nuo reikalavimo pateikimo dienos, sprendžiami Lietuvos Respublikos įstatymuose nustatyta tvarka.

Šios Taisyklės parengtos vadovaujantis Lietuvos Respublikos civiliniu kodeksu, Lietuvos Respublikos vartotojų teisių apsaugos įstatymu, bei Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. liepos 22 d. nutarimo Nr. 738 „Dėl Mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo“ patvirtintomis mažmeninės prekybos taisyklėmis, laikantis kitų Lietuvos Respublikos teisės aktų.

Pirkėjas (jei jis yra vartotojas), nesutinkantis su Pardavėjo atsakymu į Pirkėjo rašytinę pretenziją, savo prašymą/skundą dėl El. parduotuvėje įsigytos Prekės gali pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el.p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 85 262 67 51, faks. (85) 279 1466, interneto svetainėje www.vvtat.lt (taip pat Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos teritoriniams padaliniams apskrityse) arba užpildyti prašymo formą EGS platformoje https://ec.europa.eu/odr/.

Konfidencialumas ir kliento teisės

UAB Goodpoint neatskleidžia Pirkėjų asmeninės informacijos trečiosioms šalims, išskyrus informaciją, reikalingą pristatymo paslaugoms teikti. Pirkėjas turi teisę reikalauti, kad jo duomenys būtų ištrinti iš bonumed.lt duomenų bazės.

UAB Goodpoint siekia išspręsti visus klausimus ir nesusipratimus, kurie gali kilti tarp įmonės ir pirkėjų. Jei kyla problemų, nedelsdami susisiekite su mumis telefono numeriu +370-622-02222 arba el.paštu info@bonumed.lt. Mes atsakysime per 2 darbo dienas arba kaip galima greičiau.